

4ka uľahčuje prenos čísla: oddnes už aj cez internet. Pozrite si odkiaľ prišli jej zákazníci
hovorí riaditeľ divízie obchodu a marketingu mobilných služieb SWAN, a.s., Peter Helexa.
Takmer polovicu telefónnych čísiel (49%) si zákazníci 4ky preniesli z O2 Slovensko. Necelá tretina (28%) prenesených čísel doteraz využívala služby Orange Slovensko a 23% ich do 4ky prišlo z portfólia Slovak Telekomu.
- Nová SIM karta bude zákazníkovi bezplatne doručená približne do dvoch pracovných dní kuriérom Slovenskej pošty. Priamo s ním zákazník podpíše aj všetku potrebnú dokumentáciu.
- Prenos telefónneho čísla od súčasného operátora následne 4ka vybaví za zákazníka.
- Prenos telefónneho čísla trvá zvyčajne štyri celé pracovné dni odo dňa prijatia žiadosti.
- Nová SIM karta Moja 4ka, ktorú si zákazník zakúpil prostredníctvom internetového obchodu na stránke www.4ka.sk/eshop, bude aktivovaná najneskôr do 2 pracovných dní, avšak ak chce zákazník aktiváciu svojej SIM karty urýchliť, stačí z tejto SIM karty zavolať na bezplatnú Zákaznícku linku 950 a požiadať o aktiváciu.
- Výhodou prenosu čísla do 4ky je aj to, že počas samotného prenosu telefónneho čísla, môže zákazník využívať súčasnú SIM kartu so svojim prenášaním číslom, ale aj svoju novú SIM kartu 4ky, a tak hneď od začiatku môže využívať všetky výhody 4ky. Obe SIM karty sú aktívne až do momentu prenosu telefónneho čísla.
- O úspešnom dokončení prenosu telefónneho čísla je zákazník informovaný prostredníctvom SMS správy.
radí riaditeľ divízie obchodu a marketingu mobilných služieb SWANu Peter Helexa. Ako dodáva, o prenos čísla môžu ľudia požiadať aj naďalej na niektorej z 1500 pobočiek Slovenskej pošty.
Podobné články

Galaxy S26 Ultra nesklame iba fotovýbavou, ale nakoniec aj nabíjaním

Éra telefónov s viacerými fotoaparátmi skončila, je to však dobrá správa

Budúcnosť domácnosti? MOVA ukázala vysávače s ľudskými schopnosťami
